Ingecheckt... Nu is het wachten... - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Vincent Schilder - WaarBenJij.nu Ingecheckt... Nu is het wachten... - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Vincent Schilder - WaarBenJij.nu

Ingecheckt... Nu is het wachten...

Door: Vincent Schilder

Blijf op de hoogte en volg Vincent

09 Januari 2014 | Nederland, Kampen

Hallooo Conjoos en Masters....

Daar zit ik dan, ingecheckt en wel. Het is nu wachten totdat de gate wordt geopend en ik door de security controle heen mag. Om vervolgens een vlucht van twaalf en een half uur te ondernemen richting Singapore. Eenmaal daar zal ik overstappen op de vlucht naar Hanoi, Vietnam!!!

Op dit moment zie ik niet op tegen de vlucht. Ik probeer me eraan over te geven en te accepteren dat het lang duurt. Heb al enige maatregelen getroffen zodat ik hopelijk kan slapen in het vliegtuig.

Ik heb afgelopen nacht goed geslapen. Was best vermoeid gisterenavond, door alle kleine dingen die je nog moet doen en vrienden en familie die nog op bezoek komen.

Het uitzwaaien was best moeilijk. Mijn ouders en zus waren best verdrietig, dat doet toch altijd wat met je. Ik geef ook ontzettend veel om ze, maar ik heb ze de belofte gedaan dat ik gezond zal terugkeren. Daarnaast waren mijn goede vrienden Marcel en Hans ook mee en als verassing kwam Fong mij ook even uitzwaaien.

Het is prettig dat als je van te voren nog even heerlijk kunt grappen en grollen met je vrienden, dat brengt toch enige vorm van ontspanning. Als dan eenmaal het uitzwaai moment daar is, dan is dat achteraf gezien toch best lastig. Uiteindelijk geeft het ook een bepaalde vorm van adrenaline dat je toch naar Vietnam vliegt. Master!!!

  • 09 Januari 2014 - 09:17

    Jeroen Veenstra:

    Cool man! Goeie reis en heel veel plezier daar. Mooi avontuur.

  • 09 Januari 2014 - 09:21

    Klara:

    Hoi Vincent,

    Goede reis en een fijne tijd in Vietnam. Ik ga je volgen.

    Groetjes Klara.

  • 09 Januari 2014 - 09:44

    Stefan:

    super conjo!
    hele goede reis man!!!!

    groetjes
    stefan

  • 09 Januari 2014 - 10:09

    Hester Fiks:

    Goede reis, hopelijk heb je een rustige vlucht!

  • 09 Januari 2014 - 10:40

    Mike Schilder:

    Hey Vincent!

    We hebben elkaar niet meer gesproken, maar langs deze weg wens ik je ontzettend veel plezier toe!

    Maak er wat moois van!

    Groetjes,
    Mike

  • 09 Januari 2014 - 10:42

    Linda Hellendoorn:

    goede vlucht

  • 09 Januari 2014 - 12:44

    Giel-Jan :

    Ey Vincent!

    Super man! heel veel succes, ik ben alleen wel mega benieuwd wat je daar gaat doen =P

    Ik ga dit in ieder geval in de gaten houden.


    Sức mạnh và may mắn! <= alvast n beetje vietnamees ;)

    Giel-Jan

  • 09 Januari 2014 - 12:48

    Astrid:

    Ha,die Vincent,

    Lijkt me ook lastig afscheid nemen,dubbele gevoelens aan de ene kant ga je een geweldig avontuur te gemoed, maar je familie moeten missen is ook lastig.Ik zou zeggen geniet ervan wij als familie houden jou familie wel in de gaten:-).Goede reis verder en van George een dikke AJAX knuffel.

  • 09 Januari 2014 - 13:00

    Gerda Heldoorn:

    Vincent!!!!! Eindelijk ist zover... Goeie reis man... En veel genieten ook... Ga je zeker volgen via je reisverslagen.... Zet hem op
    Xxx gerda

  • 09 Januari 2014 - 13:20

    Deborah:

    Goede reis!!!

  • 09 Januari 2014 - 13:31

    Michiel Grefelman:

    Succes, ik ga je volgen!

  • 09 Januari 2014 - 13:32

    Jessica :

    Je kan je beter overgeven dan dat je gaat overgeven. Want dan is er iets goed mis.

  • 11 Januari 2014 - 19:23

    Aukje Vd Hulst:

    Beetje laat om je een goede vlucht te wensen, maar je hebt het nu achter de rug.
    Geniet ontzettend van je tijd in Vietnam.
    Liefs
    Auk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vincent

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 706
Totaal aantal bezoekers 12728

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 06 Oktober 2017

Montenegro!

07 September 2015 - 01 Oktober 2015

Een reis door Oost - Maleisië / Borneo

09 Januari 2014 - 10 Mei 2014

Mijn eerste reis naar Vietnam!

Landen bezocht: