De eerste kriebels... - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Vincent Schilder - WaarBenJij.nu De eerste kriebels... - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Vincent Schilder - WaarBenJij.nu

De eerste kriebels...

Door: Vincent Schilder

Blijf op de hoogte en volg Vincent

08 Januari 2014 | Nederland, Kampen

Komende tijd zal ik een reis maken door Vietnam! Ik zal de eerste tien weken doorbrengen in Hanoi (hoofdstad), waarin ik een plaatselijk gehandicapten centrum ga helpen met slachtoffers van Agent Orange. Tijdens mijn verblijf in Hanoi wil ik graag uitstapjes maken naar Halong Bay, Sa Pa en de omliggende pagodes en natuurparken.

De resterende zes weken van mijn reis zal ik van Noord naar Zuid Vietnam reizen. Ik zal vrijwel alle grote steden gaan bezoeken. En als het eventueel goed bevalt mijn duikbrevet gaan halen in Na Thrang. Daarnaast staan er nog vele andere punten op mijn Bucket List!

Ik zal proberen geregeld een bericht te plaatsen. Laat is een bericht achter! Dat zal ik ontzettend leuk vinden.. :)

  • 08 Januari 2014 - 18:57

    Jeanet Wijna:

    Hoi Vincent
    Spannend zeg, zo'n reis. Ik hoop dat je veel mag zien en ook veel nieuwe ervaringen op mag doen.
    Heel veel plezier en ik blijf je volgen.

    Gr. Jeanet xx

  • 08 Januari 2014 - 19:03

    Jan Barneveld:

    Ha Vincent geniet er van probeer het alles bewust mee te maken , en kom gezond weer terug
    groeten van jan en femmie
    (volg het)

  • 08 Januari 2014 - 19:04

    Evelien Boerman:

    Hoi Vincent,

    Heel veel s6 en plezier en ik ga je volgen hoor!
    Groetjes Evelien

  • 08 Januari 2014 - 19:27

    Greetje:

    Hey Vincent ,
    wat een onderneming ! wens je veel succes en veel plezier !
    Goede reis gewenst !

  • 08 Januari 2014 - 19:33

    Jansje :

    Succes vincent.. En vooral genieten..

  • 08 Januari 2014 - 19:39

    Edwin Heldoorn:

    Hoi Vincent,

    Een goeie reis, ik hoop dat je afgelopen zaterdag een beetje hebt geslapen van de afstraffing van 1 en 2 door de KV Doskampen, ha ha.
    Maak et wat moois van, en vooral genieten daar waar het kan.
    Doei.

  • 08 Januari 2014 - 19:40

    Jeroen:

    Succes en plezier Vinnie! Ik ben benieuwd naar je reisverslagen...

  • 08 Januari 2014 - 19:43

    Monique:

    Heyyyyyy
    Heel veel plezier met deze mooie reis!
    Ik hoop op veel berichten van je!
    Geniet ervan!!!!

  • 08 Januari 2014 - 20:17

    Jessica Brink:

    Hoi Vincent, ik weet uit ervaring hoe leuk het is om veel reacties te krijgen op je reisdagboek dus vandaar ook een berichtje van mij.
    Ik wil je een fantastische reis toewensen, heel veel succes met je werk en geniet van alles om je heen en ga dingen doen die een normale toerist niet doet, dan zie je het echte Vietnam. Maare doe wel voorzichtig met alles. Genieten, genieten en genieten.

    Hartelijke groet van

    Jessica Brink

  • 08 Januari 2014 - 20:33

    Janjaap:

    Geniet van alles en heel veel plezier! Wordt de reis van je leven. Gegarandeerd!

  • 08 Januari 2014 - 20:53

    Hermien:

    He Vincent, nogmaals een hele mooie reis gewenst. Enjoy.

  • 08 Januari 2014 - 21:42

    Annemarie Naberman:

    Hoi Vincent!
    Het avontuur gaat beginnen.
    Heel veel geluk en vooral genieten.
    Groetjes Annemarie

  • 08 Januari 2014 - 21:45

    G Schinkel:

    Hoi vincent heel veel succes

  • 08 Januari 2014 - 21:51

    Monique:

    We leven met je mee en gaan je natuurlijk volgen succes

  • 08 Januari 2014 - 23:30

    Henrieke:

    Heej Vincent,

    Een hele goede vlucht morgen. Geloof best dat het heel spannend is hoor, en ik ga je zeker hier volgen!
    Nogmaals geniet, en pas goed op jezelf!!

  • 09 Januari 2014 - 07:02

    Chantal Bottenberg:

    Nogmaals een hele mooie reis toegewenst en voor zo meteen een goede vlucht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vincent

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 594
Totaal aantal bezoekers 12727

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 06 Oktober 2017

Montenegro!

07 September 2015 - 01 Oktober 2015

Een reis door Oost - Maleisië / Borneo

09 Januari 2014 - 10 Mei 2014

Mijn eerste reis naar Vietnam!

Landen bezocht: